FAQ

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

  1. Obdržím potvrdenie objednávky?
  2. Budete ma informovať o vyexpedovaní mojej objednávky?
  3. Môžem zmeniť objednávku po jej odoslaní?
  4. Môžem spojiť viacero objednávok do jednej?
  5. Môžem objednávku stornovať?
  6. Aké sú dôvody k stornovaniu objednávky zo strany predávajúceho?
  7. Ako dlho trvá dodanie tovaru?
  8. Koľko stojí poštovné a balné?
  9. Zasielate tovar i do zahraničia?
  10. Ako postupovať pri výmene / vrátení tovaru?
  11. Je možné uplatniť zľavovú zákaznícku kartu alebo darčekový poukaz pri nákupe v e-shope?
  12. Je možné tovar zasielať medzi predajňami?
  13. Je možné platit kartou online?

 

 


Obdržím potvrdenie objednávky?Hore

Áno. Potom, čo bola Vaša objednávka odoslaná a prijatá obdržíte v priebehu 1-2 hodín potvrdenie objednávky. V prípade, že potvrdenie neobdržíte, je možné, že objednávka neprebehla vôbec alebo ste zadali chybnú emailovú adresu. Preto Vás žiadame o riadne prekontrolovanie Vami zadaných kontaktných údajov pri vyplňovaní objednávky.

 


Budete ma informovať o vyexpedovaní mojej objednávky?Hore

Áno. O každej zmene stavu Vašej objednávky budete informovaný e-mailom. V prípade, že bude Vaša objednávka rozdelená do viacerých balíčkov, budeme Vás o tom v emaile informovať. Môže sa stať, že balíky s Vašou objednávkou budú doručené v rôzne dni. Cena za dopravu sa nemení.

 


Môžem zmeniť objednávku po jej odoslaní?Hore

V prijatej objednávke je možné zmeniť len veľkosť do 2 hodín od objednania. Prípadnú zmenu je nutné nahlásiť emailom na adrese: obchod@a3sport.cz. Do emailu uvádzajte, prosím, číslo Vašej objednávky a veľkosť, ktorú požadujete.

 


Môžem spojiť viacero objednávok do jednej?Hore

Bohužiaľ, nie je možné spojiť viacero objednávok do jednej. Platbu by nebolo možné spárovať s objednávkou. Už vytvorené objednávky ale môžete stornovať a vytvoriť novú objednávku s požadovanými položkami. Ako postupovať pri stornovaní objednávky nájdete v bode 5.

 


Môžem objednávku stornovať?Hore

Kupujúcí môže objednávku stornovať do 2 hodín od objednania. O storno objednávky môžete požiadať len emailom na adrese: obchod@a3sport.cz. Do emailu uvádzajte, prosím, číslo Vašej objednávky + požiadavku o storno objednávky. Storno objednávky je platné až po emailovom potvrdení stornovania naším zákazníckym servisom.
Ak sa kupujúci rozhodne zrušiť objednávku po lehote 24 hodín, je možné postupovať podľa inštrukcií uvedených na odkaze:https://www.a3sport.cz/vratenie-penazi

 


Aké sú dôvody k stornovaniu objednávky zo strany predávajúceho?Hore

  • bez udania dôvodu
  • z dôvodu zadania nekompletnej adresy (žiadame Vás o riadne prekontrolovanie Vami zadaných kontaktných údajov pri vyplňovaní objednávky)
  • ak zákazník opakovane nepreberá zásielky tovaru, ktorý si u nás objednal
  • e-shop je aktualizovaný automaticky, aj tak sa ale teoreticky môže stať, že pokiaľ máme skladom posledný 1 ks tovaru a objednajú si ho zákazníci naraz, nebude pre druhého už k dispozícii. To isté môže nastať v prípade keď je posledný kus síce skladom, ale pripravený v predchádzajúcej zásielke a doposiaľ neexpedovaný. Pokiaľ nastane takáto situácia, budeme Vás kontaktovať emailom a objednávka bude stornovaná.
  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude bezodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne (najneskôr však do 10 pracovných dní).

 


Ako dlho trvá dodanie tovaru?Hore

Objednaný tovar bude odovzdaný dopravcovi do 4 pracovných dní od obdržania objednávky a po pripísaní platby na účet (pripísanie Vašej platby na naše konto môže trvať až 2 pracovné dni). Dodanie k Vám domov trvá obvykle 2-3 pracovné dni.

 


Koľko stojí poštovné a balné?Hore

Pri zaslaní tovaru na dobierku bude k cene tovaru pripočítané poštovné vo výške 4 €.
Pri platbe prevodom z účtu bude k cene tovaru pripočítané poštovné vo výške 3,30 €.
Pri objednaní tovaru nad 80 € (vrátane) je poštovné ZDARMA.

 


Zasielate tovar i do zahraničia?Hore

Tovar zo slovenského e-shopu do ČR (a naopak) ani do iných krajín nezasielame.

Pre zákazníkov žijúcich na Slovensku je k dispozícii slovenská verzia nášho e-shopu: www.a3sport.sk.
Zákazníci žijúci v ČR majú možnosť objednať tovar v českej verzii nášho e-shopu: www.a3sport.cz.


Ako postupovať pri výmene / vrátení tovaru?Hore

Podrobné inštrukcie nájdete na odkazoch:
Výmena tovaru: www.a3sport.sk/vymena-tovaru
Vrátenie tovaru: www.a3sport.sk/vratenie-penazi
Pri prípadnom nedodržaní uvedených pokynov sa môže vybavenie Vašej požiadavky zbytočne predĺžiť.

 


Je možné uplatniť zľavovú zákaznícku kartu alebo darčekový poukaz pri nákupe v e-shope?Hore

Bohužiaľ, v súčasnej dobe nie je možné využiť zľavovú zákaznícku kartu ani darčekový poukaz pri nákupoch v e-shope.

 

 


Je možné tovar zasielať medzi predajňami?Hore

Takýto postup, bohužiaľ, nie je v súčasnej dobe možný.
V súčasnosti Vám zabezpečíme rezerváciu tovaru na predajni, na ktorej sa Vami požadovaný tovar nachádza. Interné presuny medzipredajňami nerobíme. Môžete ale voliť ďaleko pohodlnejšiu variantu, a to je zaslanie priamo na Vašu adresu.

 


Je možné platit kartou online?Hore

Tuto možnost právě připravujeme.